مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:112022-11-23اقتصادي

توزیع 500 بسته کمک  های مومنانه بین نیازمندان پل دختر توسط سپاه


منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: آیین توزیع بسته های پل دختر گفت: سپاه شهرستان تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد تومان در حوزه کمک های مومنانه، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی هزینه کرده است.

وی افزود: سپاه ناحیه 43 واحدمسکونی برای محرومان احداث، 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع و 20 جهیزیه، پک بهداشتی، دو هزار و 500 لوازم التحریر و کیف و 400 کارت هدیه بین نیازمندان توزیع کرد.

کریمی فرد یادآورشد: شهرستان پل دختر در زمان شیوع کرونا نخستین تولید کننده ماسک در استان را راه اندازی و بیش از 50 هزار ماسک در شهرستان توزیع کرد.

وی افزود: سپاه پل دختر در ابتدا شیوع ویروس کرونا و در تمام شرایط سخت و بحرانی برحسب وظیفه و با هدف خدمت و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: خدمات سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری در میدان های مختلف از جمله محرومیت زدایی و در بحران ها به ویژه برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و هم اکنون نیز هم چنان وظیفه خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته کمک  های مومنانه بین نیازمندان پل دختر توسط سپاه

توزیع 500 بسته کمک  های مومنانه بین نیازمندان پل دختر توسط سپاه